Centsoft – Ett branschsystem.

Vad kan Centsoft & Sharespine göra för er fakturahantering?

Centsoft Invoice har en fulltständigt transparant integration mot Visma Administration. Allt det arbete med leverantörsreskontra du normalt utför i Visma Administration kan du utföra i Centsoft Invoice. Förutom att fakturorna blir bokförda på rätt konto, projekt och kostnadsställe kan du periodisera dom och se betalstatus i Centsoft Invoice. Fakturabilden skickas över till ekonomisystemet så du kan plocka upp dom också där.

Dina leverantörer kan skicka sin PDF-fakturor till en e-post adress ni får av oss. Strax efter att de skickat fakturan dyker den upp i Centsoft Invoice, tolkad och klar. Ni behöver endast kontera och godkänna fakturan. För att göra konteringen så smidig som möjligt finns det en mängd sätt att automatisera konteringsarbetet.

Mer information

System ansluta till Centsoft

Information om Centsoft integration med Sharespine

Centsoft faktura skanning till Visma Administration

Centsoft Invoice är ett modernt system väl förberett för framtidens krav. Attestera era fakturor från alla typer av enheter från din telefon till surfplatta. Varför godkänna alls – skapa ett regelverk för automatisk kontering och attestering av återkommande fakturor. Med våra olika tolkningstjänster får ni tid över för roligare och bättre investerad arbetstid.

Web: http://centsoft.se/

Kontaktuppgifter

CENTSOFT AB
STUREPLAN 15
111 45 STOCKHOLM

Web; http://centsoft.se/
E-post; kontakt@centsoft.se
Tel; +46 (0)8-420 020 45

Återkommande frågor om Sharespine

Sharespine har hjälp E-handlare att integrera sina verksamhetssystem med varandra sedan 2003 och erbjuder tre olika tjänster baserat med fokus på olika områden och ifall ert ekonomisystem är moln- eller klientbaserat.

Våra integrationer har möjlighet att koppla ihop 37 olika system och detta görs via API-anslutningar. Då skapas möjligheten att skicka rätt information till rätt ställe för att minimera manuellt arbete och maximera effektiviteten i er verksamhet medhjälp av Sharespines integrationstjänster.

Vårt team består av olika spetskompetenser som sträcker sig från styrelseposter i internationella IT-bolag, automationsspecialister med djup kompetens inom marknadsplatser och E-handel, IT-arkitekter som formar en produkt efter era önskemål och en support med 97% kundnöjdhet och snabb svarsfrekvens.

Hur ansluter vi oss?

Vi rekommenderar att du ringer in till oss på 031 – 704 38 00 eller använder vårt kontaktformulär så får vi berätta mer om produkten och hur vi kan hjälpa er verksamhet. Själva installationen, konfigurationen och testningen innan automationen rullar felfritt hjälper en av våra integrationsspecialister till med och detta ingår i vårt startpaket.

Vad kostar det?

Priserna för en integration baseras på vad för typ av information du vill skicka mellan systemen & antal överförda orders per månad.

Sharespine Client – Från 295 kr/mån + 2200 kronor för installation och konfiguration (engångskostnad).
Sharespine Plugboard295 kr/mån + 2 kronor per överförd order + 2200 kronor för installation och konfiguration (engångskostnad).

Är det svårt?

Inte alls – Våra integrationsspecialister gör det enkelt!
En viktig sak att tänka på är att vissa arbetsprocesser behövs följas eftersom olika systemen tillåter olika saker som t.ex. specialtecken i artikelnummer.
Detta informerar självklart en av våra integrationsspecialister dig om så att du får en felfri och helautomatisk integration som rullar i bakgrunden så att ni kan fokusera på viktiga saker än onödigt manuellt arbete.

Intresserad?

Fyll i vårt kontaktformulär så besvarar vi eventuella frågor
eller hjälper dig att komma igång.

Gå vår E-postkurs i automationer

Få ta del av vår E-postkurs som beskriver vad en automation gör, hur en automation fungerar och hur vi kan hjälpa er verksamhet att växa!
Du får 4 mejl under sammanlagt 2 veckor.

Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen.
Sammanfattning av avtal, uppsägning och sekretess hittar ni här.
© Sharespine AB 2017